hej, loziska vnutornym stahovakom ale ja som ich nemenil. menil som teda len kovokeramicke tesnenie a gufero ktore vytlcies a natlcies kladivom a orechom odpovedajuceho priemeru, tento postup je priamo preferovany v servisnom manuale. povodne gufero bolo OK a chladiacu kvapalinu nepustalo dalej na loziska, samotne loziska boli obidve bez znamok vecsej vole, bez pittingov alebo inych neduhov. loziska si pocuvni tak, ze si pri nastartovanom motore das k uchu skrutkovac a jeho druhy koniec prilozis na miesto, kde su loziska, ak budes pocut volaake podozrive nepravidelne zvuky, jeden dovod na vymenu mas, viac uvidis po rozobrati. loziska su dve 6900/3B a musis ich bud objednat priamo z partsdepotu 18e/kus alebo kupit standartne koyo 6900/C3 a z kazdej strany na rovinnej bruske ubrat pol milimetra, pretoze tieto originalne loziska su totalne atypy vyrabane iba pre suzuki a namiesto standartnej sirky 6mm maju len 5mm.
ozaj a ten fotopostup vidim najskor az tak na jul.