Ahojte, možno sa ma budete snažiť odhovoriť od tohto kroku, ale ja sám viem, čo je pre mňa momentálne priorita č.1.Mať motorku v garáži a spraviť ne nej za rok 1000km nemá cenu.
Najbližšie roky nebudem mať na motorku vôbec čas, o mesiac je svadba, koncom roka prírastok. Pred pár dňami som sa bol povoziť a spraviť STK a poviem vám pravdu, mal som blbý pocit pri každej križovatke do ktorej vchádzalo auto, vidí ma, nevidí ma? Zostrelí ma, dolámem sa? Momentálne idem do obdobia, kedy nemám chuť zbytočne riskovať zdravie jazdou na motorke. Budúca manželka aj s dcerou, ktorú mám rád ako svoju ma tak zamestnávajú, že som v zime ani nemal kedy vytiahnuť baterku z motorky a baterka sa na mňa vykašlala :-) (+60e). Viem si predstaviť, ako sa obe strachujú keď sa idem voziť...či sa vrátim.
Som definitívne rozhodnutý, predávam svoju motorku so všetkým možným, čo som do nej za tie roky vrazil.
Nechávam si len fotky a spomienky.
Poďme na popis:
Suzuki DL 650 VStrom 2008 (bez ABS)
stav tachometra: 42000km (poctivých)
Som prvý majiteľ (kúpená v STYX Vráble)
Príslušenstvo: hlavný stojan SW Motech,originál kryty rukovati, padacie rámy GIVI, kryt motora SW Motech, top case GIVI Maxia 52L, bočné kufre GIVI Keyless vrátane originál GIVI nosičov, GIPRO ukazovateľ zaradenej rýchlosti, vyhrievané rukoväte SAYTO, vysoké turistické plexi GIVI + originál SUZUKI, výkonný tlakový klaksón, nepremokavé púzdro na GPS, manžety ACERBIS na prednej vidlici, AL kryt reťaze s nápisom V Strom, Scottoiler (starší model podtlakový),KN Filter, 12V zásuvka, textilný tankvak
Ako bolo zaobchádzané s motorkou? Motorka nikdy nejazdila OFF Road, preferujem len pevný povrch, vždy na nej boli len čisto cestné pneumatiky. Momentálne sú na nej Continental Trail Attack.Toto sú v poradí tretie pneumatiky na motorke. Pneumatiky majú odjazdených ca. 7000km, sú ako nové. Podobne aj nová reťazová sada. Na motorke som pravidelne menil olej aj filtre, po skončení záruky všetko vo vlastnej réžii, motorka jazdí od novoty na olej CASTROL GPS 10W40. Pred 7000km som menil aj olej v predných tlmičoch.
Motor ide ako hodinky, odporúčal by som preventívne zasa skontrolovať nastavenie ventilov.
Pred 7000km som robil kontrolu a všetko bolo ešte v norme.Zatiaľ na nej ventily robené vôbec neboli...nebola potreba.
Teraz v máji som na ňu robil STK, takže do mája 2015 bude mať budúci šťastný majiteľ pokoj.
Za ten čas čo ju mám, sa nevyskytla žiadna porucha. Nebola ani raz padnutá, je bez škrabancov, mechanicky aj motoricky je v perfektnom stave.
Keby som na ňu mal čas, tak ju vôbec nepredám ale najbližších pár rokov mám o novú zábavu postarané :-) Peniaze ma nesúria, nemienim ju predať pod cenu...to ju skôr odhlásim z evidencie, zakonzervujem, zakryjem a za 4 roky znova naštartujem :-)
Určite mi to bude chýbať, ale všetko sa raz musí skončiť.
V stodole máme čínskeho draka (50ccm) to mi bude musieť na prevetranie po kopaniciach stačiť :-) Možno prídem na ňom aj na zraz a keď mi dáte potom povoziť na stromku, budem vďačný :-)
K motorke môžem pridať aj komplet oblečenie od prilby(Nolan) až po goretex čižmy(Sidi).
Cena motorky aj so všetkým príslušenstvom (okrem obelčenia, prilby...)
4500 eur s DPH
Je možné ísť s cenou dolu s tým, že budem odmontovávať príslušenstvo.
Ak máte niekto záujem o uvedené príslušenstvo, nie je problém.
Môžem zmontovať a predať samostatne.
Na cene sa dohodneme.
Kontaktujte ma prosím na mail:
martinkrajicek@gmail.comalebo mobil:
00421 908 170 348
Pokojne tu môžeme diskutovať, čo je to za motorku. Kto vie ako som s ňou jazdil, pozná tú motorku, nech napíše...nemám strach ju predať ani najlepšiemu kamarátovi.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/28/suzukir.jpg/