| Zapory V-Stroma | |
|
|
Autor | Správa |
---|
MARTINI
Počet príspevkov : 4 Mesto : Bratislava
| Predmet: Zapory V-Stroma Ne 8 máj 2011 - 21:26 | |
| Takze, ako ste si mohli simnut v predoslej teme, zvazujem kupu novej moto a rozhodujem sa medzi novym V-Stromom a jazdenym BMW R1200GS. Nesedel som zatial ani na jednom, takze vsetky informacie mam len z for a od kamaratov. O GSku je toho vsade dost ale o V-Strome az tak vela nie.
GSko je moja vysnivana masina, ale na druhu stranu je bonsaj vraj vhodny na kazdodenne dochadzanie do prace(=mesto), co GS moc nie je. Taktiez financna stranka hovori v prospech stromu(novy strom vs ojazdene GS, lacnejsi servis, lacnejsie dovybavenie).
Casto citam komentare na vykon. Momentalne jazdim na 125 honde, takze akakolvek vacsia masina bude pre mna super po vsetkych strankach, ale bojim sa ze po sezone-dvoch by mi napriklad chybal prave ten vykon, pripadne by mi vadilo nieco ine. Preto sa chcem informovat takouto formou, hlavne ma zaujimaju nedostatky z vasho pohladu a po nabehanych km. | |
|
| |
Slavo
Počet príspevkov : 3742 Mesto : Krupina/Čertovica
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Ne 8 máj 2011 - 22:51 | |
| Martini
Na GS-ko clovek jednoducho musi dorast.. Neviem tvoj vek ale skor mam na mysli vek ako "motorkara". Osobne ked som jazdil na GS-ku, bal som sa ist tak "ostro" do zakrut ako na Strome. Teda Strom mi pride ovela obratnejsi... Co sa tyka vykonu, ked chces jazdit v dvojke nema problem ani Strom ani GS. Co sa tyka mna, osobne mi vadil boxer na GSku hlavne pri podradeni kedy mierne rotrasie motorku ked je motor vo vyssich otackach..
Hovorit o nedostatkoch oboch masin je velmi tazke kedze motorky su uz hodne dlho na trhu a vsetky muchy su uz vychytane...
Pozri, poviem ti o tom o com viem najlepsie. Su borci (ze MilanNM :D) co chodia na okruhy so Stromom, su borci co idu do Maroka na Strome (ze Roman :D), su borci co sli na Strome do Ruska-Norska (teda ja a palino) a su borci ktori si uzivaju na nom turistiku a pod. Pre mna osobne som nezistil ziadne skryte vady ci "muchy", motor je zarucene dobry, hovori sa ze Suzuki motory su nesmrtelne... Skor by som povedal, ze strom by potreboval zmodernizovat ale to nieje chyba ale skor vkus..
Slavo
Naposledy upravil Slavo dňa Ut 12 júl 2011 - 6:56, celkom upravené 1 krát. | |
|
| |
bruno75
Počet príspevkov : 265 Mesto : Trnava, SK
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Po 9 máj 2011 - 19:34 | |
| Martini.... zapory V-stroma sa hladaju velmi tazko. Ono je to stale best buy co sa tyka pridanej hodnoty resp. ceny a uzitku ktoru ti V-strom prinesie. Nechcem aby to vyznelo ako reklama...ale neuvazoval si kupit zanovneho V-stroma a trochu na nom dorast do velkeho GS-a. predsa len presedlat z tvojho kolibrika na 1200cm3 je uz riadna zmena a nemuselo by to byt to prave orechove. takze tu je ta spominana "reklama" https://vstromclub.slovakforum.net/t565-topic (ak je zaujem obojstranny, vzdy sa da dohodnut :) ) | |
|
| |
bruno75
Počet príspevkov : 265 Mesto : Trnava, SK
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Po 9 máj 2011 - 19:36 | |
| A este som zabudol...zajtra uz bude po kompletnej servisnej prehliadke po 24T takze nove vsetky naplne, filtre, sviecky, nadstavene ventily.... teda masinka nachystana na hltanie kilometrov. | |
|
| |
yoyo
Počet príspevkov : 25 Mesto : KE
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Po 9 máj 2011 - 20:45 | |
| Hned prve co mi napadne ked citam nazov temy je servisny interval. 6000 km (olej,filter) to je na cestovne enduro predsa len trochu malo. Predtym som jazdil BMW F 650 GS a ta mala tento intrval tusim 12000km. Druha vec ze jazdit na tom bolo v porovnani so Stromom utrpenie. | |
|
| |
Slavo
Počet príspevkov : 3742 Mesto : Krupina/Čertovica
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Po 9 máj 2011 - 21:17 | |
| yoyo s tym intervalom to mas svätu pravdu. aj hondy robia az po 10tis.km servis bruno, presne to som myslel tym vekom motorkara. 1200cm3 je uz velka davka konikov | |
|
| |
mode
Počet príspevkov : 216 Mesto : Martin
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Pi 13 máj 2011 - 7:45 | |
| | |
|
| |
Roman Jakub
Počet príspevkov : 128 Mesto : Beroun (Czech Republic)
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Pi 13 máj 2011 - 15:04 | |
| Nevýhody stroma. Něco jsem na něm najezdil a myslím, že jich moc není. 1. Pokud budeš jezdit ve dvou a s batožinou - malý výkon. Pokud budeš jezdit sólo (i s batožinou) nemáš výkonově problém. Je to cestovní motorka, ne silnice :-) 2. Malá světlá výška. Týká se tě ovšem pouze pokud chceš jezdit trochu Off. 3. Chybí kardan (dá se řešit scottoilere, ale máte prostě zašpiněnou motorku :-)) 4. Přední vidle i zadní centrál jsou by mohli být tvrdší (silně individuální)
A pak už jsou jenom výhody. A těch je tolik, že se to snad ani nedá vyjmenovat :-) | |
|
| |
matax
Počet príspevkov : 64 Mesto : Nové Mesto nad Váhom
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma St 1 jún 2011 - 18:35 | |
| Ja sa tiež pridám...
čo sa týka výkonu, ten ti na okreskách chýbať nebude. Jedine ak by si začal jazdiť so skúsenejšími kolegami na troška výkonnejších mašinách a troška svižnejším tempom (príklad ja na DL650 s kolegami na DL1000 a Fazer1000). Ale aj tu sa dá držať tempo, len nesmieš chodiť posledný v skupine, to už tie kone pri dobiehaní chýbajú.
Dá sa na malom Strome aj celkom slušne vyblbnúť na okruhu. Keď sa na ňom naučíš jazdiť, ver tomu, že hanbu si tam nespravíš. Ja s MilanomM sa pohybujeme +- v jednej sekunde (DL650 vs. DL1000) Kolega z CZ má na Strome cez 140tis km a robí časy, že z toho padáme na zadok.
Diaľnica v rámci predpisov (teda 130) úplne v pohode, len pri zrýchľovaní z tohto tempa už to nie je bohviečo. Ale diaľnica je všeobecne pre väčšinu motorkárov nutné zlo.
Spotreba a dojazd nie som strýko Držgroš, ale spotreba 4,5 litra a dojazd v priemere 400km poteší každého cestovateľa.
A toto by ti tiež mohlo pomôcť ja už dlhší čas zvažujem predaj môjho Stroma, ale vždy to skončí pri tom, že neviem čo by som si kúpil...na trhu nič podobné v danej triede nie je. Aj keď veľmi sa mi pozdáva Triumph Tiger 800. Ale nad mastodontami typu GS1200, Varadero a pod moc neuvažujem
V Strom = pohodlie, zábavný motor , slušný podvozok , spotreba , kvalita... | |
|
| |
MARTINI
Počet príspevkov : 4 Mesto : Bratislava
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma St 1 jún 2011 - 19:38 | |
| Vdaka za info. Na stromtrooper fore som nasiel temu o nevyhodach takze uz mam nejaky ten obraz(neviem to teraz najst tak sem nedam odkaz). Po zhodnoteni som sa rozhodol ze 6xx ccm kategoriu preskocim a pojdem rovno do niecoho "poriadneho". Takze rovno nieco litrove s kardanom. Tak som momentalne skoncil pri BMW GS12 a Yamahe S10 a momentalne u mna vediet prave Yamaha(vela dovodov). Tento rok sak s kupou este musim pockat. | |
|
| |
Slavo
Počet príspevkov : 3742 Mesto : Krupina/Čertovica
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma St 1 jún 2011 - 20:00 | |
| Martini, mal som moznost si pojazdit na Super Tenerke 1200, a bol to pre mna obrovsky zazitok... Slavo | |
|
| |
fox001
Počet príspevkov : 1 Mesto : Komárno
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma Po 11 júl 2011 - 23:04 | |
| Martini: som tu dnes úplne nový člen, a stroma (bonsaj) vlastním mesiac. Si myslím, že som už celkom dorástol,(41), no po mojich športoch a superšportoch som si konečne začal užívať moto z úplne inej stránky. :) Chvalabohu som sa začiatkom sezóny dostal do partie "turistov", pri ktorých som zistil, že nie je na škodu okrem EČ pred sebou a asfaltu vidieť počas jazdy aj niečo iné. :D Pokúsim sa to skrátiť. Za cca 24 rokov aktívneho jazdenia mám toho za sebou ozaj veľa. Naposledy som sedlal SV 650S, nakoľko som potreboval presuny v meste a občas sa aj vyblázniť. Ale. Stroma som plánoval až na jeseň, alebo na budúcu sezónu. Po dvoch výletoch po Slovensku, t.z. cca 500-600 km/deň na SV som si kúpil fungla. Mám stroma mesiac, zajtra idem na servis po 6000 km, pobehané Chorvátsko a Bosna, o dva týždne výjazd do Álp a Dolomít. Užívam si to ako nikdy. Zistil som, že presadnúť z tvrdého športu (po 100 km povinná cigipauza kvôli zadku :roll: ) do "limuzíny" je proste paráda! Presedlať z tvojej 125 do 1200 by som nejak neodporúčal, no mám kamarátov, ktorý na nej začínali. Je to v človeku. Strom ťa nesklame, to som si istý. Pred jeho kúpou aj mne pripadalo hlúpe, že ho každý chváli. Neklamali. A k faktom: výkon pri 1000-ke je jednoznačne iný, no tú obratnosť na nej nenájdeš. Mne nechýbal ani pri jazde vo dvojici a plne naložení s 3-mi kuframi. A ako tu páni písali, pomer cena a úžitková hodnota je na našom trhu suverejne No 1. :D Prajem veľa šťastných kilometrov! | |
|
| |
Sponsored content
| Predmet: Re: Zapory V-Stroma | |
| |
|
| |
| Zapory V-Stroma | |
|